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Buch(gedruckt)#12004

Die Stimme der Medien: Pressekommentare und politische Öffentlichkeit in der Bundesrepublik

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Buch(elektronisch)#41997

The impact of editorial content on the political agenda in Germany: theoretical assumptions and open questions regarding a neglected subject in mass communication research

In: Veröffentlichungsreihe der Abteilung Öffentlichkeit und Soziale Bewegung des Forschungsschwerpunktes Sozialer Wandel, Institutionen und Vermittlungsprozesse des Wissenschaftszentrums Berlin für Sozialforschung FS III 97,102

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Aufsatz(elektronisch)#820. April 2006

News factors and news decisions. Theoretical and methodological advances in Germany

In: Communications: the European journal of communication research, Band 31, Heft 1, S. 5-24

ISSN: 1613-4087

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Aufsatz(elektronisch)#91. Dezember 2005

Media under fire: Fact and fiction in conditions of war

In: International review of the Red Cross: humanitarian debate, law, policy, action, Band 87, Heft 860, S. 639-648

ISSN: 1607-5889

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Aufsatz(elektronisch)#13März 2002

Conflict and Consonance in Media Opinion: Political Positions of Five German Quality Newspapers

In: European journal of communication, Band 17, Heft 1, S. 25-63

ISSN: 1460-3705

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